Panowie...kolegaFerd, jest wielkim dupkiem z malym fiutkiem
A niejaki gebek jest chamem, który obraza innych uczestników Forum, powinien zostać ukarany. Trzeba zgłosić tego osobnika do Administracji Forum, aby rozpoczęła się procedura zbanowania chamowatego osobnika. Ależ w tym wątku trolle wyłażą
Ale pierdolenie...mam od 4 lat Leona 1.8 tsi BZB i każdemu polece ten silnik, NIC się z nim niepokojącego nie dzieje...a powiem jeszcze że jeżeli bębe zmieniał kiedyś auto na coś z grupy VAG-wybiore tsi/tfsi...nara
X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam
No bo jakimś dziwnym trafem w BZB problemów nie obserwowano mimo, że także lata na tym samym napinaczu z serii N, aż do 26.04.2010. Teraz też zalecają mu nowszy z serii AB :roll:
Wywalcie stąd tego gnoja Ferda ( nie obrażając innych młodych to musi być jakiś pryszczaty gówniarz, który szuka cały czas zaczepki ). Przecież on to robi specjalnie i ma później polewkę. Nic nowego, fajnego, ciekawego tu nie wniósł. Wywalić go i będzie spokój.
Zanim zamówię, to wcześniej chciałbym się takim Scoutem przejechać, a na razie centrala Skody milczy (wysłałem mailem pytanie, czy w woj. śląskim jest taka możliwość). Może to z powodu przeprowadzki, którą rzekomo mają, a może nie wiedzą co napisać. Scout jest drogi, ale w porównaniu z innymi ma wiele zalet: nie jest to typowy napompowany suw z małym bagażnikiem, ma ten napęd na 4, jest podwyższony (nie przyhaczy o krawężnik), dobry silnik i niezłe wyposażenie. Myślalem też nad Nissanem Kaszkajem 2.0 140 KM benzyna, ale tak: dach mam tuż nad głową, brak możliwości jazdy testowej takim silnikiem, a jechałem 1.6 117 KM i za słaby, podobno kiepska obsługa klienta po zakupie (centrala jest w Budapeszcie), drogie części. A w ogóle to prezentuje się bardzo efektownie w wersji I-Way.
Jak na tego Scouta mam tyle czekać, to jeszcze mi coś innego wpadnie w oko..
jechałem nissanem kaczkajem 2.0 benzyna 140 KM........ strasznie krótkie biegi, efekt jest taki że nawet niewiesz kiedy auto non stop się dokręca do 6500 obr i wyje. Niby przyspiesza ale bez szału, do 1.8TSI to mu daleeeeeeeeeeko. Rozbujałem to z górki do 210 km/h. Zawieszenie tapczan, mało się na dach nie wywróciliśmy na zjeździe z autostrady, nie polecam.
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Rok temu, szukając auta, również przyglądałem się Quashai-owi... I jakoś mnie nie przekonał do siebie :lol: Bliżej już było mi do Mitsu ASX, ale tam z kolei olsztyński salon miał dziwne podejście do klienta, jeżeli chodzi o jakiekolwiek pertraktacje cenowe (podobnie w salonie VW, gdzie w ogóle nie było mowy o jakichkolwiek rabatach). No i było kilka niedoróbek, np. "jeżdżący luźno" podłokietnik kierowcy :diabelski_usmiech Dlatego wybór padł na Skodę
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Pomijając wątek z "Fredem", a skupiajac się na rzeczowym tj. TSI dodam od siebie, że mimo wad silnika TSI/TFSI (który silnik ich nie ma) w moim następnym aucie będzie biło właśnie takie serducho pozdrowinka :wink:
Pomijając wątek z "Fredem", a skupiajac się na rzeczowym tj. TSI dodam od siebie, że mimo wad silnika TSI/TFSI (który silnik ich nie ma) w moim następnym aucie będzie biło właśnie takie serducho pozdrowinka :wink:
no to musisz się pośpieszyć jak chcesz nówkę kupić z 1.8TSI (160KM), bo
nowa Octavia III ma "podobno" mieć zmodyfikowany 1.8TSI (info z innego wątku)
132kW (180KM) 5100-6200 & 250Nm 1250-5000
vs
116kW (160KM) 4500-6200 & 250Nm 1500-4500
;-)
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
ten silnik 180 KM z tego to czytałem to chyba juz mocno zmodyfikowany ten nasz. Na pewno nie będzie tradycyjnego termostatu tylko klapki sterowane silniczkami sa elektrycznymi, ponoć dzięki temu rozwiązaniu będzie szybciej się nagrzewał a przez to mniej palił. Podobne rozwiązanie jest w oplu i z tego co opowiadali mi koledzy z opla to lubi się często psuć, no ale VW przecież "robi niezawodne" silniki.
rafik11,
dopisz pewnie jeszcze Start&Stop ...
z drugiej strony taki sam silnik ma być w Audi A4, może go sprawdzili wystarczająco...
Tia... Tak, jak w sąsiada Audi A3 z 2008 r. zamontowany jest "sprawdzony" 1.4 TSI... Niezależnie, gdzie silnik będzie montowany - jeżeli jest "skopany", to to "skopanie" objawi się w każdej marce koncernu. :diabelski_usmiech
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
a może do skody będzie szedł inny, w końcu Czesi podali inny poziom Nm
(w sumie to takie gdybanie)
Jesli parametry ktore podajesz dla octy sa prawdziwe, to nie bedzie ten silnik co w a5, tylko pewno nieco poprawione stare 1,8 tsi :/ Tak wogole to moze nieco tylko soft lizna, bo malo ktory ze starych wychodzi mniej niz 170km. Zwroccie uwage, ze ford 1,6 ma 180km a do setki ma wiecej niz octa, ktora ma ich niby 160... Wniosek prosty, albo skoda zaniza moc deklarowana albo ford zawyza :P
a może do skody będzie szedł inny, w końcu Czesi podali inny poziom Nm
(w sumie to takie gdybanie)
Jesli parametry ktore podajesz dla octy sa prawdziwe, to nie bedzie ten silnik co w a5, tylko pewno nieco poprawione stare 1,8 tsi :/ Tak wogole to moze nieco tylko soft lizna, bo malo ktory ze starych wychodzi mniej niz 170km. Zwroccie uwage, ze ford 1,6 ma 180km a do setki ma wiecej niz octa, ktora ma ich niby 160... Wniosek prosty, albo skoda zaniza moc deklarowana albo ford zawyza :P
co do Forda i Skody to 1.8TSI robi 100km/h na 2 biegu a Ford pewnie nie i już masz różnicę w czasach "do setki", ale już do 120km/h pewnie ford będzie szybszy.
co do gratisów w 1.8TSI to jak silnik ma w parametrach np. 160KM od 4500-6200 obr to nie ma siły, aby on w którymś pojedynczym punkcie nie miał więcej niż 160KM. Po prostu tak równo w przyrodzie to nie ma, więc wyskakuje mała górka gdzieś w połowie miedzy 4500-6200 tj. przy ~5200obr.
co do samych modyfikacji to ten "nowy" 1.8TSI łapie Nm szybciej i trzyma dłużej, może być turbina ciut zmodyfikowana a może układ oddechowy.
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Gwarancja się skończyła, Skoda się wypięła więc czas coś z tym zrobić... Czy komuś udało się ustalić co konkretnie trzeba wymienić żeby spać spokojnie?
W ASO usłyszałem ,że w zasadzie to trzeba wymienić cały rozrząd...no ale wiadomo, co w się usłysz w ASO to przez 2
Mechanik z którym rozmawiałem twierdzi ,że przy okazji trzeba wymienić osłonę/pokrywę rozrządu gdyż drugi raz ciężko ja przykleić - podobno montowana jest na klej. Czy ktoś może podać numer tej osłony?
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
....Mechanik z którym rozmawiałem twierdzi ,że przy okazji trzeba wymienić osłonę/pokrywę rozrządu gdyż drugi raz ciężko ja przykleić - podobno montowana jest na klej...
Jeśli to prawda to czas się bać Skody... Kupiłem to auto i jak do tej pory jest w zasadzie (oprócz serwisu) OK. Celowo dałem zarobić Czechom za sprawdzoną jednostkę pomysłu AUDI AG 1.6 MPI w której można np. BEZKOMPROMISOWO założyć instalację LPG. Ale z tego co tutaj widzę i słyszę to pozostaną w produkcji jedynie tzw. "nowe, inteligentne" motory... (a zarówno silnik 1.4 czy też 1.8 - TSI to ROSYJSKA RULETKA !!!) moje następne auto (a i znajomych jednak będę uczciwie zniechęcał do zakupu Skody w tym Octavii III z nowymi silnikami) pewnie nie będzie już pochodziło z grupy VAG... Takie czasy - chytry traci kilka razy więcej...
Pozdrawiam,
Jaroslav92525
----------------------- VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz